Παρά τη γενική εντύπωση ότι οι μαθητές στη Γαλλία είναι αρκετά εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο, καθηγητές επισημαίνουν την προβληματική χρήση του από τους μαθητές. Μερικά από τα προβλήματα αφορούν : τη δυσκολία να επιλέξουν τις λέξεις -κλειδιά και τις κατάλληλες ιστοσελίδες, να συγκρίνουν τις πηγές τους, να αποφύγουν την αντιγραφή-επικόλληση....
Οι καθηγητές λοιπόν προτείνουν οι μαθητές :
-να διασταυρώνουν τις πηγές τους
-να εξετάζουν την επικαιροποίηση της Wikipedia
-να πληροφορούνται για την ταυτότητα των συντακτών των άρθρων
-να μεταφέρουν με δικά τους λόγια τις πληροφορίες που συλλέγουν
-να σχολιάζουν αυτά που διαβάζουν
-να προσεγγίζουν κριτικά τις πληροφορίες
-να αναφέρουν τη δικτυογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου