Την καλησπέρα μου Βάσω, πολύ ωραία η παρουσίασή σου. Φέτος έχω και εγώ ένα τμήμα της Γ την Ιστορία και σχεδόν όλη την Γ στη δραματική ποίηση και στα νέα ελληνικά, αλλά και βιβλία δεν έχουμε και internet δεν έχουμε και γενικώς η κατάσταση είναι άσχημη.
Kαλημέρα, Σοφία και καλή μας χρονιά, όσο μπορεί να είναι μέσα σ'αυτό το χαμό.Για μας υπήρξαν αρκετές αλλαγές και φοβάμαι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες. Όσο για την ιστορία της Γ', το δικό μας πρόγραμμα τροποποιείται. Πρέπει να περιορίσουμε την ύλη, γιατί χάνουμε μία ώρα λόγω της ένταξης του σχολείου στα πιλοτικά. Την ώρα αυτή θα πρέπει να κάνουμε εμείς -ή δεν ξέρω ποιος άλλος- εκτός από Τοπική ιστορία ένα μάθημα που το ονομάζουν "Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη",και στο γ'τρίμηνο άλλα δύο(!) το ένα είναι το Σ.Ε.Π και το άλλο η "Σχολική και Κοινωνική Ζωή"αλλιώς (ΣΚΖ=μ'αυτό το όνομα φαίνεται θα καθιερωθεί). Ὀλα αυτά για την τρίτη ώρα της Ιστορίας. Και όποιος αντέξει...
Πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση... Την παρουσιάζεις πίσω και παράλληλα παραδίδεις; Την παρουσιάζεις και τη συζητάς με τους μαθητές; Δίνεις και φυλλάδιο εργασίας; Εγώ δίνω σε φυλλάδιο το πλάνο της ενότητας και ασκήσεις (και τις σελίδες τους βιβλίου βέβαια, αφού δεν έχουμε βιβλία)... Φέρνω πλαστικοποιημένες εικόνες που αφήνω στα θρανία τους την ώρα που παραδίδω την ενότητα. Μια στο τόσο έχω πρόσβαση σε προτζέκτορα και θέλω όταν πάω στην πολλαπλών να το έχω υπό έλεγχο... :)
Σ'ευχαριστώ, Κωνσταντίνα. Χρησιμοποιώ διαδραστικό σε κάθε μάθημα. Έχουμε αυτή την πολυτέλεια!Συνήθως δίνω παραθέματα για επεξεργασία στο σπίτι εκτός βιβλίου.Φύλλα εργασίας δίνω μόνο ηλεκτρονικά, όταν πηγαίνουμε στην αίθουσα με τους υπολογιστές.
Την καλησπέρα μου Βάσω, πολύ ωραία η παρουσίασή σου. Φέτος έχω και εγώ ένα τμήμα της Γ την Ιστορία και σχεδόν όλη την Γ στη δραματική ποίηση και στα νέα ελληνικά, αλλά και βιβλία δεν έχουμε και internet δεν έχουμε και γενικώς η κατάσταση είναι άσχημη.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημέρα, Σοφία και καλή μας χρονιά, όσο μπορεί να είναι μέσα σ'αυτό το χαμό.Για μας υπήρξαν αρκετές αλλαγές και φοβάμαι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την ιστορία της Γ', το δικό μας πρόγραμμα τροποποιείται. Πρέπει να περιορίσουμε την ύλη, γιατί χάνουμε μία ώρα λόγω της ένταξης του σχολείου στα πιλοτικά. Την ώρα αυτή θα πρέπει να κάνουμε εμείς -ή δεν ξέρω ποιος άλλος- εκτός από Τοπική ιστορία ένα μάθημα που το ονομάζουν "Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη",και στο γ'τρίμηνο άλλα δύο(!) το ένα είναι το Σ.Ε.Π και το άλλο η "Σχολική και Κοινωνική Ζωή"αλλιώς (ΣΚΖ=μ'αυτό το όνομα φαίνεται θα καθιερωθεί). Ὀλα αυτά για την τρίτη ώρα της Ιστορίας. Και όποιος αντέξει...
Πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση... Την παρουσιάζεις πίσω και παράλληλα παραδίδεις; Την παρουσιάζεις και τη συζητάς με τους μαθητές; Δίνεις και φυλλάδιο εργασίας; Εγώ δίνω σε φυλλάδιο το πλάνο της ενότητας και ασκήσεις (και τις σελίδες τους βιβλίου βέβαια, αφού δεν έχουμε βιβλία)... Φέρνω πλαστικοποιημένες εικόνες που αφήνω στα θρανία τους την ώρα που παραδίδω την ενότητα. Μια στο τόσο έχω πρόσβαση σε προτζέκτορα και θέλω όταν πάω στην πολλαπλών να το έχω υπό έλεγχο... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ευχαριστώ, Κωνσταντίνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρησιμοποιώ διαδραστικό σε κάθε μάθημα. Έχουμε αυτή την πολυτέλεια!Συνήθως δίνω παραθέματα για επεξεργασία στο σπίτι εκτός βιβλίου.Φύλλα εργασίας δίνω μόνο ηλεκτρονικά, όταν πηγαίνουμε στην αίθουσα με τους υπολογιστές.