Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Κόλιας εναντίον Πολ Ροζ ( Ζωρζ Σαρρή, Νινέτ)




Ο Κόλιας είναι ο ιδανικός σύζυγος για μένα. Γοητευτικός, μορφωμένος, από καλή οικογένεια και το κυριότερο… με αγαπάει πραγματικά. Τον γνωρίζω από πολύ μικρή και είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλός σύζυγος και υπεύθυνος πατέρας. Τι καλύτερο; Ακόμα, πλούσιος καθώς είναι, μπορεί να μου προσφέρει μία άνετη ζωή. Οι γονείς μου τον συμπαθούν πολύ και οι οικογένειες μας έχουν πολύ καλές σχέσεις. Είμαι σίγουρη ότι και οι γονείς του θα είναι στο πλάι μου σε μία δύσκολη στιγμή, όπως άλλωστε και ο Κόλιας. Θα ζήσουμε κοντά στους γονείς μου και θα μπορώ να τους φροντίζω, όταν γεράσουν. Τέλος, τα παιδιά μου θα μεγαλώσουν στην πατρίδα τους, έχοντας δίπλα τους τούς παππούδες και τις γιαγιάδες τους. 


Κωνσταντίνα Σ. - Γκ.



Θα ακολουθήσω τον δρόμο της καρδιάς μου.  Το αποφάσισα.Ο Πολ θα είναι ο άντρας της ζωής μου. Είναι το αγόρι που έχω ερωτευτεί. Μαζί του θα πάω στη Γαλλία. Διάβασα το γράμμα του Κόλια. Ήμουν ειλικρινής μαζί του. Του ξεκαθάρισα ότι αγαπώ κάποιον άλλον και του ζήτησα να μείνουμε για πάντα φίλοι. Τι ευτυχία! Θα ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου με τον άντρα που αγαπώ.

Ειρήνη Μ.


Αν ήμουν στη θέση της Νινέτ, φυσικά και θα διεκδικούσα τον πρώτο και μεγάλο μου έρωτα, τον Πολ Ροζ. Θα διεκδικούσα με σθένος την επιλογή μου και θα ερχόμουν σε αντιπαράθεση με την ίδια την κοινωνία και τα όρια που θέτει. Εν ολίγοις θα προσπαθούσα να καταρρίψω τις προκαταλήψεις περί μαύρου και κατωτερότητας των ανθρώπων που δεν είναι λευκοί. 

Μάριος Στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου